Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  تاريخچه برند لويي ويتون از همون روز اول تاريخچه برند لويي ويتون از همون روز اول

استایل و پوشاک

تاريخچه برند لويي ويتون از همون روز اول

برند لويي ويتون يكي از معروفترين برندهاي لوازم چرمي دنياست. اين برند در سال ۱۸۵۴ توسط لويي ويتون در شهر پاريس تاسيس شد و به شدت در زمينه‌ي توليد كيف، كفش، لباس و لوازم چرمي ديگر فعاليت دارد. در اين بلاگ، به بررسي تاريخچه‌ي برند لويي ويتون پرداخته و به معرفي دوران‌هاي مختلف تاريخي اين برند پرداخته مي‌شود.

 


اوايل دوره‌ي تأسيس

 


لويي ويتون در سال ۱۸۱۱ در شهر جورجزنا، فرانسه متولد شد. پدر وي يك كارگر فقير بود و لويي هميشه به دنبال يافتن شغل و كسب درآمد بيشتر بود. در سن ۱۴ سالگي، وي از خانه خارج شد و به پاريس رفت تا به دنبال شغلي براي خودش بگردد.

 


در پاريس، لويي به مدرسه‌ي صنعتي محلي رفت و تحصيلاتش را در زمينه‌ي طراحي صنعتي و چاپ آموخت. پس از اتمام تحصيلات، وي در يك كارگاه توليد لوازم چوبي به كار گرفته شد و به زودي به عنوان يك طراح محصول در آنجا شناخته شد.

 


در سال ۱۸۳۷، لويي ويتون به يكي از مشتريانش، شاهزاده‌ي گالري از كارلتون، معرفي شد. شاهزاده از طرح‌هاي ويتون بسيار خوشش آمد و به او پيشنهاد داد كه به عنوان طراح شخصي خود كار كند. اين پيشنهاد براي لويي ويتون فرصت بزرگي بود و او با شاهزاده‌ي گالري همكاري كرد تا طرح‌هاي شخصي براي او بسازد.

 


تأسيس برند لويي ويتون

 


با پيشرفت كارهاي لويي ويتون، در سال ۱۸۵۴، او تصميم گرفت تا برند خود را تأسيس كند. او با همكاري با برادران خود، برند لويي ويتون را تأسيس كرد و به زودي به يكي از معروف‌ترين برندهاي لوازم چرمي دنيا تبديل شد.

 


براي اوايل فعاليت خود، برند لويي ويتون براي توليد لوازم چرمي، از چرم‌هاي با كيفيت استفاده مي‌كردو محصولات زيبا و با كيفيتي را توليد مي‌كرد. با اين حال، براي تبليغات برند خود، لويي ويتون از يك روش جذاب استفاده كرد. او از مدل‌هاي پله‌اي استفاده كرد كه در واقع يك نمونه از محصولات خودش بود. اين مدل‌ها به آدم‌ها نشان مي‌داد كه چگونه محصولات لويي ويتون در واقع به نظر خواهند رسيد.

 


به طور كلي، دوره‌ي پيشرفت برند لويي ويتون با توسعه‌ي صنعت گردشگري در اروپا شروع شد. در اين دوران، گردشگران ثروتمند به دنبال محصولات لوكس و با كيفيت بودند. با توجه به اين نياز، لويي ويتون تصميم گرفت تا به سمت توليد محصولات لوكس و با كيفيت بيشتر حركت كند. وي از چرم‌هاي با كيفيت بيشتري استفاده كرد و محصولاتي با طراحي‌هاي زيبا و منحصر به فرد توليد كرد.

 


با توسعه‌ي برند، لويي ويتون به شدت به تبليغات خود اهميت داد. او با جذب هنرمندان و ستاره‌هاي فيلم و تلويزيون به عنوان سفيران برند، توانست به شدت به شناخت برند خود در جامعه‌ي بين‌المللي كمك كند. اين روش تبليغاتي تا به حال به عنوان يك مدل موفق در صنعت تبليغات شناخته شده است.

براي دانستن 10 برند لوكس سال 2023 اينجا كليك كنيد

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/4/14 ساعت: ۱۱ توسط:amirmohammadshojaii :